Ο καιρός της Φλώρινας

Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

ΟΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ σε στιγμές περηφάνιας και ΛΕΒΕΝΤΙΑΣ

Ολοκληρώθηκε με πολύ μεγάλη επιτυχία το Παμμακεδονικό Αντάμωμα Συλλόγων στη Σιταριά Φλώρινας, την Παρασκευή και το Σάββατο 8 και 9 Ιουλίου, που διοργανώθηκε από τους Νέους Ορίζοντες. 400 χορευτές γέμισαν με την ζωντάνια τους και την ομορφιά τους , τους δρόμους και την πλατεία του χωριού, αφήνοντας άριστες εντυπώσεις στους πάμπολλους επισκέπτες από όλη την περιοχή.
Οι νέοι της Μακεδονίας ξέρουν ότι Μακεδονία=Ελλάδα και είμαστε πολύ περήφανοι για αυτό!


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Γεια σας,

Δεν ξερω αν το εχετε προσεξει αλλα παρατηρωντας τα γεγονοτα, χρονολογιες και οτιδηποτε αλλο συμβαινει αλλα και παλι μην φανταστειτε οτι ειμαι και φαν, παρατηρησα οτι ολα οσα συμβαινουν πχ. μακεδονικο, ιρακ, αφγανισταν, αιγυπτος,ελλαδα σε κριση, τεραστια αγαλματα σε σκοπια, η μεγαλυτερη μοναδα των αμερικανων στο κοσσοβο και τα ετη αυτων των συμβαντων κτλ. χωρις να ειμαι καποιος μορφωμενος, αντιθετος εχω ημιμαθεια οποτε προσεχω τα λογια μου και το βουλωνω απλα τυχαινει να μου φερνει στο μυαλο το ονομα Μ. Αλεξανδρος. Μου ερχετε το ονομα 1ον απο την πορεια του και δευτερων τι συμβαινει τωρα σε αυτα τα μερη.

Ειναι τυχαιο η εγω το βλεπω λαθος λογω ημιμαθειας;
Αν ναι πειτε μου απλα να το διαγραψω σαν σκεψη γιατι και εμενα μου φενεται σεναριο επιστημονικης φαντασιας.

Ευχαριστω.